2009-06-10

Chill!!

Har vart en ganska soft dag today^^

Först vaknar man och fixar lite frukost, sitter vid datorn en stund, shänger tvätten. Sne åter till datorn för att sedan dammsuga och laga mat och spela lite till:)

Har gått i pyjamas hela dagen:P Mycket skönt må jag säga:P haha det tycker i alla fall jag såhär på sommarlovet, och i morgon blir det att hänga med på Sarahs avslutning såklart;D

Annars så har det gått exakt 10 dagar med dig nu och vi får väl hoppas det blir fler dagar och månader kanske år:) eller hur?

Och att jag inte vill säga det beror på att du är så långt bort och då känns det som att det inte har nån mening. Vill säga det till dig in person i alla fall första gången.
Och du vet ditt vad, om jag säger är du me dpå förlovning xD haha tyckte det va ett ganska bra vad:P I need to tell you something<3
Nu ska jag nog sova serru så det blir jag och inte du som skickar godnatt sms:P

Godnatt och peace out // Failed tattoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar