2009-09-01

Nervös inför morgondagen.. Mina nerver är inte stilla någonstans i kroppen och jag kan verkligen inte koncentrera mig på någonting. Och på toppen av allt så började jag gråta i köket i dag. Pappa kan aldrig ta det lugnt utan smäller och har sig hela tiden, som att man ska ta det när han beter sig som en 5 åring, jag vill inte bo här längre.

Det är i alla fall tur man har speciella presoner som ställer upp för en oavsett vad. Ni är helt underbara, hade ingen aning om vad jag skulle gjort utan erat stöd. Tack för att ni står upp för mig när andra pratar "fint" om mig. och att ni ser bakom deras rykten om mig.

Annars i dag så har jag kört två körlektioner och båda gick hur bra som helst:) Så jag hoppas det går lika bra på uppkörningen ;D I'm sure it will:D
Åkte med Sarah en snabbis till örebro, så skönt att få umgås med henne. du är min bättre hälft knasunge<3

Sen ahr jag och Angelica kommit väldigt nära varandra och det känns skönt att ha någon man kan prata om allt med och göra saker med efter skolan och ja bara allt<3 Helt underbart
Nu ska jag försöka att inte tänka för mycekt, vilket redan går åt helvete. Peace out mothafuckers

1 kommentar: