2009-09-13

Det funkar inte längre

Jag klarar inte av att bo hemma. Känner mig helt borta i huvudet, vill bara gråta och dra härifrån. Jag klarar inte av mentalt att ha min syster här för hon gnäller så jävla mycket att jag blir knäpp i huvudet. Hon grinar för ingenting och gnäller för minsta lilla grej hon inte får som hon vill för. Plus att jag får mindre och mindre uppmärksamhet, i bland undrar jag om jag ens existerar här hemma eller om jag bara är ett bihang som man helst vill bli av med. Till och med min syster sa i början att jag inte fick bo här, det tog ganska hårt faktiskt för det hände flera gånger.

USCH, säger jag bara är så ledsen i mig själv. Känns som om jag är helt tom just nu, har tårar som vill gråtas men dem kommer inte. Är så himla trött på att bo hemma nu så jag skulle göra vad som helst för att slippa bo hemma. Vad som helst.....


Men till något roligare som hände i veckan.
I torsdags gick jag och beställde mina glasögon:D:D, haha fett najs. I fredags åkte jag till Angelica efter praktiken och sov över där. Vi hade det jättekul. Vi är som det perfekta paret fast vi inte är tillsammans xD den bästa beskrivningen.
Jag är glad att vi kommit så nära varandra på bara någon månad, men jag har insett att du är en vän för livet för mig och jag litar på dig till 100%. Vi hade ju så kul i fredags, vi skrattade ju så tårarna sprutade och den dära sockerkicken på kvällen var sjuk. Förstår itne varför Emmy inte skrattade xD det va ju sjukt roligt. fast jag minns inte alls vad vi skrattade åt haha.
Nästa gång får du väl komma hit när min syster inte är hemma:)

I dag har jag kört bil, med en syster som tjatde om att vi skulle åka till farmor hela tiden, det går ju så bra och koncentrera sig då, eller inte. Fattar inte hur jag står ut.
Fikade hos farmor och sen åkte vi och handlade lite ´bröd,smör och pålägg och min goda ravioli;)

Så när vi kom hem käkade jag ravioli, la mig på sängen och somnade en säng med kisen brevid mig, vilket jag itne riktigt märkte förens jag nästan la mig på den när jag skulle resa mig upp från sängen:P, jag är så duktig,.Så nu ligger jag i hallen på övervåningen i sängen och kolalr på tv med huvudvärk och snuva. Blir nog ingen skola i morgon, jag kommer inte orka idrotten och så så det blir och maila Kurtan i kväll.

och nästa helg spenderas förmodligen med min underbara Sara<3 Don't forget that I'll always will be there for you until the end<3

Nöjd nu Angelica? Nu har jag bloggat massorxD haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar