2009-10-08

everything is just so damn dizzy

Well jag vet inte vart jag ska börja, jag har så mycket i mitt huvud som snurrar runt som jag inte riktigt kan få ut i ord, inte ens till dom jag litar på. Kan inte forma orden, kan liksom inte ens få ut dom ut munnen. Har funderat ett tag nu på om jag ska prata med skolläkaren och sjukskriva mig och ta bort några kursen och läsa ett halvår till efter studenten. För jag har ingen lust att sluta upp med magsår och att gå in i väggen. Jag vill inte behöva återhämta mig i flera år.

Annars är det rätt mycket tankar som flyger runt i huvudet. Borde jag satsa? Skulle jag klara av alla fördomar och alla andras åsikter? Jag är ju inte direkt den självsäkra typen. Så det blir ju lätt att man låter det rinna ut i sanden för att man inte vågar stå upp för sig själv och så. Jag förstår faktsikt inte varför folk har så mycket fördomar mot homosexuella människor. Det är ju upp till var och en vem man vill älska och dela sitt liv med. Men inte enligt samhällets ideal, då ska man vara blond,smal, stora tuttar och fast rumpa O.o och hur sjukt är inte det på en skala? Jag är ju raka motsatsen. Dock är ju inte alla dom som har dem åsikterna. Är glad att jag har några få vänner som stöttar mnig oavsett vad och det känns jävligt bra måste jag säga för utan er skulle det fan inte gå och det säger jag bara inte. Man blir ju som man umgås;)

Mycket mer händer väl inte i mitt liv just nu, det känns som om jag står stilla och inte utvecklas, möjligtvis bakåt. Åker på kryssning den 18 oktober med min mormor plus hennes arbetskamrat, ska bli så skönt att komma bort för mormor är fan underbar<3>Mamma och mormor är dom bästa som finns i min familj<3 Jag älskar er.

Ps, längtar tills i helgen för då kommer förmodligen Angelica om hon kan sluta upp med att ha ont xD

Peace out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar