2009-05-22


Happ, nu sitter jag och Sarah fulla i magen av kladdkaka och lyssnar på Kapten röd (Y) *tummen upp as hell*


Har vart jobbigt dom senaste dagarna, har hänt saker ja aldrig kunnat föreställa mig.

Farmor hur fan kan du vara så jävla störd i huvudet? Jag har inte tagit över 3000? Nej och i dag då ringde hon och va skittrevlig och sa att jag skulle få ett påslakanset av hennes granne:O


Sen blidde farmors cykel (som jag lånat för att kunna ta mig till och från stan) Stulen..........

Snälla vem som än har tagit min cykel ge tillbaks den, den va ju för fan till och med låst, så jävla onödigt att ta en låst cykel,, damn


Aja men shit Sarah och jag lär väl poppa lite popcorn snart så det inte blir starving här inne ;D


Du är fan världens bästa you know<3>

1 kommentar:

  1. hahah, jag tror faktiskt inte att den som har snott cykeln kommer o ge tillbax den :o

    SvaraRadera