2009-05-27

Vill inte sova mera nu.....

Jag vet inte varför men jag drömmer mardrömmar nästan varje natt numera, i natt så drömde jag att pappa hade en liten pojke i källaren och att han hade dödat människor på ett speciellt sätt, ganska glad att jag inte minns hur.. Så på nå vis satt han fastkedjad med huvudet där nere och pappa sa att det va lugnt att han satt där:O:O

Shit det va verkligen inte trevligt, tur man hade en katt som hoppade ur sin låda och gosade med en så fort man vaknade på morgonen.

Gårdagen va väl okej, redovisade mitt land vilket gick ganska bra trots allt, tåg helvetet va tvunget te att stå och svalna så jag blev ex antal minuter försenad hem, typ en halvtimme. Missade tandläkartiden pga det också... det va ju nästan tajmat alltså. Kommer hem, och senare på kväl n pratar jag med min far om vad farmor sa om att hon bekyllt mig för stöld.
Hon hade sagt att jag bette mig konstigt och bara babblat på när dte a hon som var konstig hela tiden, sen trodde hon itne att hon spenderat så mycket pengar,,, Sen får man inte ens en ursäkt alltså. Känner mig så jävla kränkt och jag orkar liksom inte gå till farmor heller förens jag ftt en ursäkt. det kommer ju bara kännas konstigt att gå dit, Då kan vi snacka om dålig STÄMNING.!!!

För en gångs skull så cyklade jag in till stan i går, lagom innan spöregnet kom och jag satt på bussen;D Man måste ju ha lite tur i bland.
Blev mest datorn och spel på kvällen och lite snack med vänner.
I dag blir det förmodligen att träffa Sarah<3

Peace out för i morrn är det Yeah festivalen och jag ska dit:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar