2009-05-24

hej hopp nu sitter man här i soffan hos honom och mår piss, är så jävla pmsig och så så jag orkar fan ingenting, plus solen och pollen på det då jag känner mig halv däckad fast jag är vaken, kul eller hur .. not..

I dag blir det väl bada lite badkar^^ fett skönt, fast det är skönast att ha det för sig själv;:)
I går firade jag Sarah som blivit stor tjej nu <3 Och fortfarande världens bästa.
Vi fikade lite hemma hos henne innan hon följde mig till bussen, rätt skönt och komma hemifrån faktiskt, pappa har sina konstigheter ibland och det är inte alltid man orkar med det.
Han är en sån här som aldrig avslutar det han har börjat på, så vi har en nedrasad lada, mässingslister som ska in i matrummet, ett oinrett rum, flera såna där irriterande småsaker.. jag menar golvet på övervåningen täcker inte ens mot golvlisten i dörren>.<

så nu har jag avreagerat mig lite men jag är inte ens färdig,,,, Pappa va inte ens hemma i natt när han vet att katten snart ska föda......... suck.......... jag har lust att bara åka långt ut i skogen och bara sitta där tills inga problem finns kvar, fast det går ju inte för det är inte ens möjligt.

Skolan är ju som den brukar, för vafan har man där och göra när man bara får in hälften av vad dom säger. Man gör uppgifterna ochb sen har man glömt dom nästa dag, det är ju ungefär så man gör. Nu blire och ringa pappa och frågat om han har sett mitt usb minne, I need mitt arbete annars får jag nog pisk i morgon av läraren x) haha och ja nu har vi en unge som bölar här,, det är lite jobbigt. Men det blir det mer av när man kommer hem och min lillasyster är hemma.

Ja det blir väl att ta något att äta nu så pmsen inte blir värre xD haha Puss och kram skumbanan
peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar